Pastato infrastruktūros sprendimai „Hilton Garden Inn“ Vilniuje

  • Klientas Eika
  • Įgyvendinimo laikotarpis 2018-2019 m.
  • Įgyvendinimo vieta Vilnius, Lietuva
  • Projekto užduotis Įdiegti „Hilton“ standartus atitinkančią pastato technologijų infrastruktūrą, padedančią kurti gerą viešbučio klientų patirtį.
Daugiau informacijos

Projekte įdiegti sprendimai

  • Duomenų perdavimo ir ryšio sistema
  • Struktūrinio kabeliavimo sistema
  • Vaizdo stebėjimo sistema
  • Įeigos kontrolės sistema
  • Priešgaisrinės signalizacijos sistema
  • Evakuacinio įgarsinimo sistema
  • Foninio įgarsinimo sistema
  • Konferencijų centro vaizdo ir garso sistemos

„Hilton“ viešbutyje bei greta esančiame verslo centre FIMA įrengė aukštos kokybės duomenų perdavimo tinklą, apsaugos sistemas bei centralizuotai valdomą konferencijų centro vaizdo ir garso technologijų infrastruktūrą.

Lietuvos sostinėje Vilniuje atidaryto pirmojo Lietuvoje „Hilton“ viešbučio bei greta esančio verslo centro technologijų infrastruktūrą įrengė bendrovė FIMA. Projektuodami ir diegdami pastato sistemas „Hilton Garden Inn Vilnius City Center“ viešbutyje, FIMA specialistai vadovavosi  globalaus „Hilton“ viešbučių tinklo standarto („brandbook“) reikalavimais.

Patikimam visų pastato sistemų veikimui įdiegta 6-tos kategorijos varinio bei šviesolaidinio tinklo struktūrinio kabeliavimo sistema, sertifikuota pagal gamintojo 25-erių metų sisteminės garantijos programą, bei tinklo įranga.

Viena iš esminių  užduočių vykdant šį projektą buvo kompiuterinio ir ryšių tinklo kokybė. FIMA įdiegta aukšto saugumo ir patikimumo lygio bei didelės greitaveikos centralizuotai valdoma bevielio duomenų perdavimo tinklo  (WI-FI) sistema tiek svečiams, tiek darbuotojams užtikrina stabilų, pagal standartus reikalaujamą ryšio „padengiamumą“ bei greitaveiką.

Svečių kambariuose ir viešose zonose FIMA įrengė belaides elektronines spynas, kurios gali būti integruotos su „Hilton Digital Key“ sistema, leidžiančia išmanųjį telefoną naudoti kaip raktą.

Viešose pastato erdvėse įdiegta foninio įgarsinimo sistema – ji leidžia personalui pagal poreikius atskirose zonose pasirinkti reikiamą foninio garso lygį, taip užtikrinant tiek svečių komfortą, tiek pokalbių privatumą.

„Hilton“ ypatingą dėmesį skiria saugumui – gaisro signalizacijos ir evakuacinio įgarsinimo sistema bei stebėsenos programinė įranga buvo įrengta pagal aukštus viešbučių tinklo reikalavimus. Viešbučio ir svečių saugumui buvo sumontuotas didelės raiškos skaitmeninių IP vaizdo kamerų tinklas.

Įrengiant konferencijų centrą, prioritetas buvo visos įrangos ir sistemų valdymo paprastumas - viešbučio darbuotojai gali lengvai transformuoti ir klientų poreikiams pritaikyti konferencijų centro erdves. Konferencijų salėse FIMA įrengė modernias įgarsinimo, vaizdo ir įrangos valdymo sistemas: aukštos raiškos vaizdo sieną bei aukštos raiškos vaizdo projektorius, vaizdą dubliuojančius mobilius monitorius, belaidę vaizdo perdavimo, prezentacijų, radijo mikrofonų sistemą, garso matricą, informacinę sistemą (Digital signage) ir visos įrangos centralizuoto valdymo sistemą.  Visų salių garso, vaizdo įranga bei apšvietimas valdomas centralizuotai – arba salėse įrengtomis valdymo panelėmis arba nešiojamais bevieliais lietimui jautriais įrenginiais. Sukurtų algoritmų dėka visos salės gali būti lengvai apjungiamos į vieną didelę ar mažesnes erdves.
 

Susiję projektai