Projekto metu buvo modernizuotos eismo valdymo, elektros tiekimo ir telekomunikacijų sistemos 110 kilometrų geležinkelio ruože.
Vykdydama šį didelės apimties projektą FIMA kartu su partneriais suprojektavo ir atnaujino Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas - Rokai - Jiesia ir Kauno - Kybartų linijos signalizacijos, telekomunikacijų ir elektros tiekimo sistemas.
Visame Kauną, Kybartus bei Lietuvos valstybės sieną su Rusijos Federacijos Kaliningrado sritimi jungiančiame geležinkelio ruože įdiegta šiuolaikiška kompiuterizuota traukinių eismo valdymo sistema, leidžianti iš Vilniaus eismo valdymo centro valdyti visų ruožo stočių ir pervažų signalizacijos įrenginius, elektros tiekimo sistemos įrangą bei organizuoti traukinių eismą.
Diegdami geležinkelių eismo valdymo sistemą, FIMA ir jos partnerių specialistai atliko daugybę specifinių darbų:
Įgyvendintas projektas unikalus savo apimtimi, inžinerinių darbų sudėtingumu ir kompleksiškumu. Darbams įgyvendinti buvo pasitelkta daugiau nei du šimtai įvairių sričių specialistų. Projektas buvo vykdomas nestabdant įprastinio traukinių eismo intensyviame transporto koridoriuje.
Projekto metu atlikti darbai traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.
Projekto faktai: