Naujai pastatytame oro uosto terminale FIMA įdiegė visą kompleksą elektroninių inžinerinių sistemų, skirtų sklandžiam ir saugiam oro uosto darbui.
Siekiant atskirti Šengeno ir ne Šengeno erdvei priklausančių šalių keleivius, bendrovės specialistai įdiegė pirmąją Lietuvoje keleivių srautų valdymo sistemą.
Naujai pastatytame oro uosto terminale FIMA įdiegė visą kompleksą elektroninių inžinerinių sistemų, skirtų sklandžiam ir saugiam oro uosto darbui.
Siekiant atskirti Šengeno ir ne Šengeno erdvei priklausančių šalių keleivius, bendrovės specialistai įdiegė pirmąją Lietuvoje keleivių srautų valdymo sistemą.
Keleivių srautams valdyti buvo integruotos vaizdo stebėjimo, įeigos kontrolės sistemos bei vaizdinio informavimo priemonės (rodyklės, švieslentės). Minėtų sistemų pagalba keleiviams parenkami judėjimo maršrutai konkretiems reisams, švieslentėse ir informaciniuose monitoriuose pateikiama konkrečiu metu aktuali informacija. Tokių monitorių visame terminale sumontuota 60, automatiškai valdomų durų - daugiau nei 100, o vaizdo stebėjimo kamerų - 200.
Projekto metu buvo išplėsta keleivių informavimo sistema, įdiegta naujos kartos programinė įranga, kuri daug efektyviau rūšiuoja ir skirsto informaciją.
Terminale įdiegta vaizdo stebėjimo sistema pritaikyta tiek oro uosto aviacijos saugumo tarnybos, tiek Valstybės sienos apsaugos tarnybos poreikiams. Vaizdo kamerų filmuojamas vaizdas stebimas modernioje Barco vaizdo sienoje.
Naujajame terminale „Fimos“ specialistai taip pat įdiegė apsaugos, gaisro signalizacijos, įgarsinimo sistemas, pastato valdymo sistemą, dūmų šalinimo ir gesinimo automatikos sistemas.
„Aukščiausios kvalifikacijos specialistai, jų kompetencija, atsakomybė, solidi įmonės patirtis nekelia abejonių diegiamų inovacijų pridėtinės vertės sukūrimu mūsų įmonei“