Vykdant projektą buvo įdiegta pirmoji viešojo transporto prioriteto sistema Lietuvoje.
Įgyvendinant pirmąjį Lietuvoje viešojo transporto prioriteto (VTP) sistemos diegimo projektą, FIMA aktyviai dalyvavo parinkdama ir tiekdama sprendimo įgyvendinimui reikalingą įrangą, atliko sistemų programavimo darbus bei konsultavo diegimo darbus atlikusius specialistus.
Vienoje iš Kauno sankryžų bei prie viešojo transporto aikštelės išvažiavimo į pagrindinę gatvę buvo įdiegta RFID technologija paremta VTP sistema.
Prie Kauno geležinkelio stoties esančioje aikštelėje stojantys autobusai turi aukštadažnes bekontaktes korteles. Autobusui privažiavus prie sankryžos – 10 metrų atstumu - sistema, reaguodama į korteles, sustabdo eismą pagrindinėje gatvėje, uždega žalią signalą maršrutiniam transportui ir leidžia jam netrukdomam judėti.
Įdiegta sankryžų reguliavimo ir VTP sistema turi informaciją apie konkrečias viešojo transporto priemones bei jų maršrutus, todėl „žino“ kuriam konkrečiam transportui ir kuriomis kryptimis suteikti prioritetą. Esant poreikiui, sistema galėtų realiu laiku „stebėti“ faktinių viešojo transporto grafikų neatitikimą suplanuotiems ir atitinkamai sureguliuoti eismą sankryžose.
Prie autobusų aikštelės įrengta nauja šviesoforinė įranga buvo suderinta su toje atkarpoje esančios kitos šviesoforinės sankryžos įranga ‒ tai padės išvengti eismo spūsčių.
Diegiant sistemą atnaujinti šviesoforai, šviesoforų valdikliai, sumontuoti bevieliai transporto detektoriai ir RFID skaitytuvai. Programuojant RFID skaitytuvus ir šviesoforų valdiklius, buvo naudojamas standartinis VECOM metodas, naudojamas ES šalyse.