2020-09-07

FIMA kartu su savo partneriu Avaya Registrų centrui įdiegs techninę ir programinę įrangą

Atgal į naujienų sąrašą

Pirmaujanti išmanios infrastruktūros sprendimų kompanija FIMA kartu su savo partneriu Avaya Registrų centrui įdiegs techninę ir programinę įrangą už 110 tūkst. eurų.   

Vienas esminių šio projektų tikslų – įdiegti modernias valdymo sistemas leidžiančias valdyti į Registrų centrą besikreipiančių klientų srautą. Naujoji konsultacijų įranga leis operatyviai reaguoti į klientų poreikius ir Registrų centro konsultantus sutelkti į tas sritis, kurių poreikis verslui ar gyventojams tuo metu yra pats didžiausias.                                                                                                      

Avaya Aura komunikacijų platforma sudarys galimybes aptarnauti Registrų centro klientus nuotoliniu būdu. Tai leis suvienodinti skirtingais būdais ir kanalais besikreipiančių klientų galimybes susisiekti su reikiamos kompetencijos konsultantu. Visi besikreipę į Registrų centrą elektroniniu laišku, per įmonės internetinį puslapį ar tiesiog paskambinę bus aptarnaujami efektyviai valdant eiles.

Virtuali Avaya Aura platforma yra paremta atvirais standartais ir gali būti integruota į įvairiausią verslo programinę įrangą. Konsultantas įmonės duomenų tinklo pagalba pasieks savo darbo vietos programinę įrangą bet kuriame Registrų centro biure. Kitas labai svarbus aspektas, ypač aktualus šiuo laikotarpiu, jog prie šios sistemos prisijungti galės ir nuotoliniu būdu dirbantys specialistai.

Individualizuotas FIMA požiūris į klientą ir siekis integruoti pažangiausias ir naujausias sistemas, įrangą bei technologijas, padės optimizuoti ir suefektyvinti Registrų centro darbą.

Konsultacijų centro įrangos atnaujinimo darbai bus atlikti iki 2020 m. lapkričio mėn. Daugiau skaitykite: http://bitly.ws/9y3o