2015-09-08

„Avaya“ įvertino partnerystę su FIMA ir FIMA Center Service

Atgal į naujienų sąrašą

Verslo komunikacijos sistemų lyderė pasaulyje kompanija „Avaya“ patvirtino, kad bendrovė FIMA atitinka „Joint Service Delivery“ nustatytus kokybės kriterijus sistemų diegimui ir aptarnavimui. Lietuvos intelektualių inžinerinių sprendimų bendrovė sėkmingai įveikė „Avaya“ paslaugų partnerio vertinimo programą.

„Džiaugiamės galėdami pratęsti bendradarbiavimą su FIMA. Vertiname pastangas, kurias skyrėte ruošdamiesi kokybės sistemos ir vidinių procesų auditui. Tikimės, kad tai leido Jums išanalizuoti savo verslo praktiką ir pasinaudoti šia patirtimi toliau sėkmingai tobulinant verslo procesus“, - sakė „Avaya“ paslaugų partnerių vertinimo atstovė Csilla Fekete. Ši FIMA atestacija galios trejus metus.

FIMA ir kompanijos „Avaya“, tiekiančios komunikacijų, kontaktų centrų ir duomenų perdavimo sprendimus, partnerystė prasidėjo dar 2001 metais. Po dvejų metų FIMAI suteiktas pirmasis Baltijos šalyse „Sidabrinio partnerio“ statusas. 2006 m. FIMA tapo „Auksiniu partneriu“, 2015 m. – „Platininiu“.

„Avaya“ yra tarptautinė technologijų kompanija turinti daugiau nei milijoną klientų visame pasaulyje. Kompanija teikia komunikacijų sistemas kontaktų centrams, klientų aptarnavimo valdymo sprendimus, įmonių duomenų perdavimo įrangą ir susijusias paslaugas Didelėms korporacijoms, vidutinėmis kompanijoms, mažiems verslams ir vyriausybinėms organizacijoms.

FIMA - vienintelė „Platininė“ kompanijos partnerė Baltijos šalyse.

FIMA taip pat yra pasirašiusi partnerystės sutartis su didžiausiais pasaulyje techninės ir programinės įrangos gamintojais – „Lenovo“, „Cisco“, „Microsoft“, HP, „Samsung“, „Dell“, VEEAM ir kitais.