2012-01-18

„Fima“ dalyvauja reikšminguose Latvijos geležinkelių projektuose

Atgal į naujienų sąrašą

Latvijoje intelektualių inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“ baigė Skrīveri – Krustpils 56 km ilgio geležinkelio ruožo antrųjų kelių inžinerinių sistemų projektavimą ir pradėjo šių sistemų diegimo darbus. Viso antrųjų kelių tiesimo projekto tikslas yra padidinti šios beveik maksimalią apkrovą pasiekusios geležinkelio linijos pralaidumą.

„Geležinkelio Skrīveri – Krustpils ruožas yra pagrindinis krovinių vežimo koridorius Latvijoje, jungiantis Rusiją ir kitas žemyno šalis su Latvijos uostais prie Baltijos jūros. Tad įgyvendintas projektas leis padidinti krovinių tranzito į Latvijos uostus apimtis ir sudarys sąlygas uostams padidinti perkraunamų krovinių kiekį. Tai neabejotinai prisidės prie Latvijos konkurencingumo didinimo tarptautinių pervežimų versle“, – sakė bendrovės „Fima“ generalinis direktorius Gintaras Juknevičius.

Modernios sistemos bus diegiamos ne tik naujai tiesiamai linijai, bet kartu ir modernizuojamos senosios linijos sistemos. Įgyvendinamame projekte bendrovė „Fima“ yra atsakinga už eismo valdymo, telekomunikacijų ir elektros tiekimo sistemų projektavimą ir diegimą. Bendrovės specialistai įdiegs šiuolaikišką kompiuterizuotą traukinių eismo valdymo sistemą, kuri leis valdyti ir kontroliuoti 5-ių geležinkelio stočių ir jas jungiančių tarpstočių bei 17-os pervažų signalizacijos sistemas, skirtas valdyti traukinių eismui, sumontuos beveik 300 modernių šviesoforų bei centralizuos 160-ies iešmų valdymą. Modernizuojamų stočių valdymas bus užtikrintas iš eismo valdymo centrų Rygoje ir Daugpilyje.

Diegiant telekomunikacijų bei rekonstruojant eismo valdymo ir elektros tiekimo sistemas, „Fima“ paklos daugiau nei 600 km ryšio, valdymo ir elektros tiekimo kabelių. Visoms naujai diegiamoms bei rekonstruojamoms eismo valdymo sistemoms bus užtikrintas aprūpinimas elektros energija, statant naujas bei rekonstruojant esamas transformatorines pastotes, tiesiant 10kV oro ir kabelių linijas (virš 50 km). Taip pat bus sumontuota visų stočių, peronų bei pervažų apšvietimo sistema, stotyse bus įrengtos elektrinio iešmų šildymo sistemos, bus atlikta kontaktinio tinklo rekonstrukcija.