2012-09-10

110 kilometrų Lietuvos geležinkelio ruožo modernizavimo darbai artėja link pabaigos

Atgal į naujienų sąrašą

Šių metų pabaigoje „Fima“ planuoja užbaigti vieną ambicingiausių projektų – Lietuvos geležinkelio ruožo Kaunas – Kybartai, priklausančio IX tarptautinio transporto koridoriaus atšakai IXD, modernizavimą.

Strategiškai svarbiame geležinkelio kelyje „Fima“ inžinieriai kartu su partneriu „AŽD Praha“ sumontavo modernią mikroprocesorinę traukinių eismo valdymo sistemą, modernizavo elektros ir telekomunikacijų, apsaugos sistemas.

Šiuo metu jau yra baigtas modernizuoti maždaug 70 kilometrų ruožas ir penkios stotys: Mauručiai, Kazlų Rūda, Pilviškiai, Vilkaviškis, Kybartai bei jų tarpstočiai. Stotyse ir tarpstočiuose sumontuotos sistemos perduotos eksploatacijai.

Iš viso projektas apima 94 km ruožo Kaunas – Kybartai ir 15 km aplinkkelio Palemonas – Rokai – Jiesia bei juose esančių aštuonių stočių modernizavimą. Darbus Rokų, Jiesios ir Kauno stotyse ketinama užbaigti rudens pabaigoje.

Užbaigus geležinkelio linijos infrastruktūros ir valdymo technologijų modernizavimo darbus padidės šio tranzitinio geležinkelio ruožo saugumas, bus užtikrinta galimybė pervežti daugiau krovinių. Įdiegta moderni traukinių eismo valdymo sistema judėjimo greitį atnaujintame ruože leis padidinti net iki 160 km/h.

Vaizdo reportažą (anglų k.) apie projektą galite peržiūrėti paspaudę šią nurodą:
Geležinkelio ruožo Kaunas – Kybartai modernizacija